ZANIMLJIVE PRERADE SPAČEKA
Tijekom 42 godine proizvodnje (1948-1990) Spaček je ostao gotovo nepromijenjen. Možda je to jedna od tajni njegova uspjeha i dugovječnosti. Jednostavan, a tehnički napredan, mali, a opet dovoljno velik i prostran. Spor, ali ne i prespor, samo su neke od vrlina koje ga krase i dan danas. No, nekima to nije bilo dovoljno pa su uz malo mašte od svojih ljubimaca napravili prava mala remek djela. Svatko je svom „pačiću“ udahnuo novi život i dozu individualnosti. Na slikama koje slijede, pokušao sam na jednom mjestu objediniti neke od najoriginalnijih i najzanimljivijih prerada. Osobno me se najviše dojmila prerada 2CV Fourgonetta u trkaći bolid sa Ferrarijevim motorom, kao i bordo-crna verzija sa prednjom „njuškicom“ u stilu Traction Avanta, Spačekovog starijeg brata i najluksuznijeg Citroena svih vremena. Riječi su suvišne, stoga pogledajmo slike i uživajmo…..
Limar je bio pod utjecajem alkohola, a ni lakirer nije bio svoj....
Prosvijetli me !
Spušteni do j... spremni za utrke
Kamioncin a la 2CV
Vuk u janjećoj koži - ispod se krije Ferarrijev motor !
2CV za ljepši spol
Malo Tuninga ne škodi
Božićno drvce
2CV CC
Mad Max stil
Charleston iz 20-ih godina 19. stoljeća
2CV Limuzina
2CV za grad
Po uzoru na modele iz 30-ih godina 19 stoljeća
Dugine boje
Nice 2cv's in here. I have been looking for a scale model of the picasso one... but they are expensive as hell. I like the 3th picture very much. have you got it in a big format?
OdgovoriIzbrišiKoja raznolikost. Pozdrav semper contra
OdgovoriIzbrišiZadnji je skoro običan osim boje :)
OdgovoriIzbrišiZanimljiva kolekcija neobičnih spačeka